10 augusti. lite prylar.

Hejhej, nu äre ju så att man får börja leta lite saker till hösten, här kommer lite saker som jag faktiskt tyckte va rätt gulliga!


dom här tumvantarna 79:50 kr från h&m blev jag kär i så fort jag såg dom
i katalogen. ser kanske inte så mysiga ut på bilden, och har ingen aning om
i verkligheten, men det är i alla fall något jag kommer kolla upp!


Visst är det svårt att hitta skor?! Jag tycker i alla fall det! Jag hatar att
shoppa och leta efter skor, eftersom det aldrig finns perfekta skor,
alltid är något fel med dom. Men dom här var rätt okej faktiskt?
Från DinSko och vet inte riktigt hur myciket dom kostar.


Tunika från Gina Tricot.
Tyckte den var riktigt gullig, kanske skulle vara i annan färg?
Satt och tänkte på vilken färg som skulle vara snygg till den här,
men kom inte riktigt på något som skulle "passa in" kanske är
bra som den är?


Denna tröja är från Stadium, adidas. Har länge tänkt
på någon sånn här, och ofta lånat liknande från kompisar.
Kanske inte jusst en sånn här jag ska köpa, men en likadan
modell. Adidas är heller inte nödvändigt, eftersom derbybutiken
har en mycket snyggare DJURGÅRDSTRÖJA i sånn här modell!

Kommentarer
Postat av: emilia

dom där skorna va jätte snygga och jag har en sån där adidas tröja :D <3

2008-08-11 @ 10:13:34
URL: http://cendrilia.blogg.se/
Postat av: Miriam

Ja det är jätte svårt att hitta skor verkligen! dock gillade jag inte alls de där på bilden:)

2008-08-23 @ 14:24:39
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0