15 / 8 - ung08

  

Blir väldigt sen till ung08, eftersom Emma & Cecilia inte enns börjat åka från edsberg.. Alltså blir det troligen inte att träffa Emilia som ska iväg vid 3. Om det inte är så att vi hinner dit på 20 minuter, som är helt omöjligt (a) ;S Får väl se hur länge vi hinner vara dära. men ska bli himla kul att träffa flickurna igen! Och säkert massor av andra som vi känner!

Första bilden är mig nu i morse, och kommentera inte för jag vet att jag ser ut som ett miffo! Andra bilden är på mig och Paloma ngn gång i våras, tyckte den va lite cool, fasst jag ser ut typ som en gris.. men det får man bjuda på!
Ha en bra dag alla, höres & synes (a) Kyss /ida

Kommentarer
Postat av: jacke

jävla äckel fjortis !

2008-08-15 @ 20:46:30
Postat av: ida

ursäkta, kommer från vilken käft ? :S

2008-08-15 @ 22:01:33
Postat av: Nathalie

haha sötast :)

2008-08-18 @ 09:25:41
URL: http://mandsnatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0