15 / 8

Tycker ni inte årets mode kan vara lite knasigt ibland ? Alltså jag menar, antingen är det typ hippie mode, som typ inte en ända människa går runnt med på stan, oavsett hur modernt det är (såklart finns det några, men pratar om helheten). Eller så är det bara jätte glamoröst så typ bara kändisar som går på massor av galor kan ha det. Typ vilken männska går runnt med värsta dyra fina festklänningen på hötorget liksom?

    
Lite normalt mode i höst finns såklart, sånnt som man skulle
kunna sätt på sig, eller kunna tänka sig att andra har på sig.
Tex spetsen. Klänningen är från Prada, och är helt spets, som
dom säger kommer vara modernt till hösten.
Tröjan är från Ralph Lauren, och som sagt "capen är tillbaka!"

     
Och färgerna? Har det inte sagts rätt många år att det ska vara
färg-glatt osv.. Tycker inte jag sett så himla mycket av den trenden.
Bara att fortsätta försöka 'starka färger'. Jag gillar er inte!

   
Vad ska det här föreställa? Okej, de säger att skinn & blanka material
fortfarande ska vara modernt. Men vad ska det där föreställa
igentligen (bild till v)? En blandning av regnjacka & rymddräckt tillsammans
med "juvel"-accesoarer. Ingen hitt direkt?
Och nästa klänning? (till h) Tycker hon liknar typ en örn eller något?
Vi är ju faktiskt människor, UTAN FJÄDRAR.

Jag vet att det är detaljerna på mycket av det här det syftas på,
men i stora helheten tycker i alla fall inte jag detta är något att matcha sig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0