16 / 8 - morgonpigg

Godmorgon alla som är vakna vid den här tiden! Vill säga inte speciellt många (?!) Men efter som jag är så morgonpigg så är jag uppe. NOOOT! har fått "not" ifrån cissi, som sa det hela dagen igår (a) I alla fall, jag skulle absolut inte vara uppe om det inte var så att skolan börjar om TVÅ DAGAR! Måste ju ställa om sig lite. Usch jag längtar verkligen inte till måndag ska jag säga! Eller lite, innebandyn börjar då.

Idag blir det, stan, ung08 & the voice på kvällen, med min sis Emilia. Cecilia bästavän skulle troligtvis vara med oss också, och såklart träffar man alla andra man känner :-) kläder för båda mig och Emilia idag blir typ tights och djurgården t-shirt, håll utkik efter oss, och det är bara att gå fram och hälsa!

En bild från sälen FÖR VÄLDIGT MÅNGA år sen! me & kussinerna
Och annars ha de goodie, kyss på rumpan /ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0