17 / 8 - söndag!

Det var shiit trevligt igår. Emilia och jag var först på stan och köpte en gullig kofta från H&M, bilder kommer i slutet av innlägget. Sedan blev det ung08, träffade massor av personer & hängde en hel del med  Amanda, Agnes, Lovisa, Tessan, Izza, Pillis och Matilda. Vi träffade också Teddan och Micke. Micke träffar jag ju ofta, men Teddan har jag inte träffat sen femman typ. Och gissa vem vi träffa på vägen hem på tunnelbanan? Wille. Haha många gamla kända ansikten som man inte sett på jätte länge! Skit kul att träffa dom igen i alla fall.
Idag ska jag bara ta det rätt lungt och ladda inför skola och innebandy. Ska släpa mig och ut springa med pappa lite senare i det här vädret. Och dessutom har jag börjat STORSTÄDA rummet, haha har bara städat skrivbordet, rätt mycket kvar om man säger så!

Koftan här nere är köpt som sagt på H&M, 198 kr.

     

Kommentarer
Postat av: sara

asso gumman du e typ halvnaken:S inte för att va taski lr så men..d e inte så fint

2008-08-25 @ 19:52:16
Postat av: ida

halvnaken,, visst du, tjocktröja linne och shorts, som tyvärr inte syns, men spelar det någon roll för dig? man ser ju ändå inget .

2008-08-26 @ 07:28:58
URL: http://ida17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0