2 augusti. regnit värre!

Vädret här i sverige är ju inte som man hoppats på. Riktigt orättvist att det VÄLDIGT fina vädret här i Sverige ska försvinna nu när man äntligen kommer hem! I alla fall här på Ekerö ahr det regnat exakt HELA dagen, och i det vädret skulle man dessutom ut och springa i, inte så toppen direkt (a)
Har dessutom packat ihop alla mina grejor som låg utspridda i hela friggeboden, eftersom jag, mamma, lillebror, Robin, Billy och Anna åker till Öland i morgon. Mamma har troligtvis med den här datan, så jag loggar ganska säkert in på skriver en del också. Sedan blir det vidare till Jönköping, begravning och sedan vara där en vecka. Men det tar vi senare när jag är där. Alla får ha en bra kväll och så får vi se när jag skriver nästa gång.
kyssar / ida17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0