24 / 8 - helgen

Väldigt dålig uppdatering och detta för att min dator fortfarande är paj, men idag ska pappa förmodligen fixa den, jippie! Uppdateringen beror också på att jag varit på landet sen i fredags och fram till nu. Kräftskiva som inte var något kul alls iår! det brukar vara jätte kul med musik och vuxna som blir skitfulla. Men i år var liksom allting slut vid 10 och alla bara satt och pratade. Och dessutom var varken Micke eller Robin ute. Trist! Jag har inte gjort något mer i helgen, vad har du gjort? Och idag blir det springa eftersom träningen är innställd.
Ha det goodie, love / ida

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha nej usch & fy för surströmming!! Tycker jag också, älskar tjejkvällar. De får alltid upp humöret.

2008-08-24 @ 19:30:47
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0