25 / 8 - grymma på hemkunskap & kattastrof-matte.

HEJHEJ, dagen har väl ändå gått hyffsat fort, för att vara våran längsta dag. Vanliga lektioner och riktig kattastrof matte med våran vikarie "John Travolta". Jag och ebba frågar hur man räknar ut ett tag, som igentligen är lätt, bara att vi undrar hur man gör med decimaler. Han står och funderar och jag och Ebba börjar typ skratta för vi vet sen långt innan att han inte alls är bra på varken matte eller no som vi har honom i. Och en lärare ska väl ändå kunna svaret. Och hans svar till oss är, "jag ska fundera tills i morgon så kommer jag med lösningen". Haha vilket liv alltså!
Och dessutom så var jag och Yasmina jätte grymma på hemkunskapen, även fasst vi pepprade pastan lite för mycket och lite för mycket vitlök i såsen. Annars är vi kanon!
hare bra ikväll, jag ska strax på träning! lööööv / ida


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det verkar ju verkligen så :) Brukar du vara och kolla eller?? Jaha! Jag hade det superbra i Jönköping. Mysigt att träffa Frida & min ponke vann matchen, gjorde mål & blev matchens lirare. Så det var ju trevligt :)

2008-08-26 @ 12:06:27
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0