26 / 8 - skärpning!

Hejhej, hann inte skriva något innlägg som jag hade tänkt i morse. Blev väldigt stressigt till skolan eftersom jag bytte kläder ungefär 6-7 gånger, riktig beslutsångest! Och jämfört med igår när bussen inte kom när den skulle och jag&Sara fick ta tunnelbanan så kom den faktiskt idag. Några minuter sent men lagom för att vi skulle kunna ta det lungt upp sissta biten till skolan! Annars var det bara långa och tråkiga lektioner! Senare en snabbis ut på stan utan att hitta något fynd, och nu alldeles strax kommer pappa hem med sushi, YUMMIE!
Och jag ska skärpa mig här på bloggen nu! Efter att skolan drog igång så har jag varit ännu tråkigare än vanligt! (?) Roligare innlägg och MYCKET mer bilder! Börjar med väldigt gamla bilder, så inga dumma kommentarer för jag tycker dom två första är riktigt gulliga!

1. Tessan (smilis) i holland för tre år sedan!
2. Cecilia bäästis, vet inte för hur länge sen men ett bra tag sen!
3. Jag för ett år sedan, i barcelona, haha!

                   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Då får du pallra dig dit och kolla på dom snart ju :) Fotboll som är så roligt!! Jaså då får ni se till att vinna annars blir min pappa lite väl kaxig (örebroare!) Jönköping var jättetrevligt :) Ibland är livet roligt.

2008-08-27 @ 01:19:05
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: hahaa

ida, holland var i april 2007.

det var inte tre år sen utan 1 och ett halft! <3

2008-08-30 @ 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0