7 augusti. 18.18

Vad har ni alla gjort idag? Själv har jag suttit i bilen från Öland till Jönköping och farmor&farfar. I morse vaknade jag av att Billy stod och råglodde på mig i sängen, det var väl hans sätt att väcka mig och Robin. Klockan var kvart över nio och jag var URTRÖTT! Sedan vare att packa ihop och sätta sig i bilen. Det var skönt att få sova en stund när vi åkte i alla fall. Nu sitter jag här och vi ska alldeles strax åka till Erik, Oscar, Ulli & Jan. Det blir en natt att sova där eftersom farmor håller på att plocka inför begravningen för fullt. Vet faktiskt inte om jag nämt det, men det är i alla fall pappas mormor, alltså gammelfarmor/gammelmormor vad det nu blir som dog. Tror faktiskt jag berätta om det innan, ja i alla fall, hon va 98 eller 99 och dog av åldern, alltså en fin död, om man får säga så.
Alla får ha en bra kväll, min ska jag då spendera med kussinerna, säkert sittandes framför deras skutaihjälvarrandraspel (a)

Undrar någon om rubriken så var det så att när jag började skriva var klockan 18.18, alltså pussa på skärmen på mobilen och önska sig ngt! Hoppas min önskning slår in :$


Kommentarer
Postat av: you know me bästis (a)

idaaaa, man får inte pussa när klockan är 18.18, och inte heller typ 13.13

den måste ju vara 00.00, 11.11 eller 22.22 ..

kom ihåg det, annars betyder det otur. <333

2008-08-07 @ 18:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0