dator sönder!

Hallå hallå. Idag blir det ett kort och tråkigt inlägg från mammas dator. Som är en mac, och sådanna datorer gillar jag inte! Knappar sitter på fel ställe och menyerna är knasiga, inte min stil direkt! Gillar vanliga datorer med windows, eller vad det heter. Min dator är i alla fall något fel på så den startar inte igång. Eftermiddagen blir lugn, kollar lite tv och film sedan bär det av mot dj-träning. Vet inte hur jag klarar det med mina knän nu, eftersom det är något nytt fel på dom! Har i alla fall fått tid till sjukgymnasten igen, så jag hoppas hon vet vad som är felet, för hon är RIKTIGT duktig. Nästa Torsdag i alla fall, så det är en vecka kvar! Annars har det varit skola idag, och nu börjar det bli press på en, eftersom varje lektion mankommer till är det prat om betyg och blablabla. Ha en bra kväll i alla fall!
kyssar&kärlek / ida

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hårdträning med dj-lagetlät ju kul, hur gick det?? Jag var nere på stan med en vän, sen matchen där min killes lag fick stryk.. middag med laget, stämningen var minst sgat låg. jaja. Vad händer i helgen då??

2008-08-22 @ 14:15:01
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej det är aldrig roligt det. Han spelar i Landskrona BoIS. Vad härligt med landet & kräftskiva. Älskar kräftskivor. Tjejkväll igår & resten av helgen vet jag inte riktigt.

2008-08-23 @ 14:51:23
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0