här är jag

Namn: Ida
Födelse år: 1994
Bor: Kungsholmen
Familj: Lillebror, mamma, pappa
Gillar: Innebandy & kompisar (a)
Favorit plats att äta på: Hemma
Bästa vän: Cecilia,och Amanda är min bästis i laget!, och så lillagnes
Känsla just nu: Trött & glad
Varför: Gick upp tidigt, måste städa, men sen träffa Emilia!
Favorit mat: Vet inte, rätt mycket
Vad har du på dig nu: Vit T-shirt (pjamas)
Vad för smink har du på dig nu: INGET!
Vad för smink brukar du ha: Mascara, eyeliner, fondation, puder, vit eyeliner, concealer
Har du druckit: Jaa
Är du stolt: Nej
Ska du fortsätta dricka: Inte
Har du rökt: Nej, äckligt!
Har du snusat: Nej, fyfan!
Är någon kär i dig just nu: Haha det tror jag inte
Vem: ?
Är du olyckligt kär just nu: Haha nej
Håller du vad du lovat: Oftast, inte med att städa rummet.
Har du dåligt självförtroende: Som fan
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Nej ;O
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Jaa, fan va gott!
Saknar du någon just nu: Japp! Alla vänneer jag inte träffat alls i sommar typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0