10 / 12 - skryyyyyyyt

Eftersom jag tycker jag jobbat så jävla bra under den här terminen måste jag väl få slänga in lite skryt här på bloggen? I några ämnen har vi nämligen haft betygsnack och jag tycker det så här långt har gått RIKTIGT bra för mig, har fått betyg i matte, no, musik, spanska, engelska. vill ni veta hur det gått?
matte: VG
no: MVG(+)
musik: MVG
spanska: MVG
engelska: VG
Tycker jag kan få skryta lite granna i alla fall?!

BTW, vilka har glömt den här underbara killen? var bara tvungen att sno videon från www.yourse.blogg.se . för när kan kollar på den får man flashbacks hur KÄR man blev när man såg det här första gången på tv! han har legat lite på hyllan för min del eftersom alla snackar om att han är bög. Och allt jag hört från min käraste släkting i Jönköping om att han är världens största player, har inte gjort att jag blivit så värst imponerad. Men erkänn att han är världens underbaraste på den här videon!



Sebastian Krantz !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag e kär i grabben Ida :O :$

2008-12-10 @ 20:44:06
URL: http://ilovesister.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack så mycket Ida! :D

2008-12-11 @ 07:16:36
URL: http://ilovesister.blogg.se/
Postat av: .

fan va ful

2008-12-17 @ 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0