13 / 12 - innebandydag!

Den här dagen blir det BARA innebandy. Jag gick nämligen upp klockan 7 för att spela match med 94orna. Eftersom typ ALLA var sjuka, så behövde vi ta in massor av 95or (vi var 4 94or!!!) den matchen gick inte så bra och vi förlora mot Täby.
efter detta var det dags att äta lite lunch och sen direkt vidare till mina och cecilias matcher som vi skulle dömma. Tre matcher under 2 tim och 30 min ungefär. Alltså 330 kronor rikare nu.
DIREKT efter det var de samling för oss i DJ och en match mot Töjnan! Derby som vi gick segrande ur. Riktigt dåliga förlorare måste jag säga, eftersom både tränaren och två spelare fick utvisning för rätt fula saker. Tränare som ska visa gott exempel och ändå fick han utvisning för att ha tjafsat med domaren. De två andra utvisningarna låg jag bakom! Haha! när först en höll i mig och i andra så knuffa hon mig med klubban rakt i ryggen och ut över sargen.

Nu vilar jag, men har kollat sista perioden på vm semifinalen i innebandy mellan Finland och Tjeckien. Och om ca fem minuter sitter jag fasstklistrad framför tvn igen då Sverige kör sin semi!

Alltså BARA innebandy idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0