13 / 12 - luciiiia och lite från igår

Japp idag äre alltså Lucia och jag har inte kollat på ett ända luciatåg! pinsamt värre asså! Men jag har haft fullt upp hela dagen som ni kommer få höra om i inlägget här efter. Tänkte bara lägga upp lite bilder från igår, då jag och emilia först var på stan och jag köpte MIN NYÅRSKLÄNNING! Den kommer det bild på lite senare, kanske imorgon. Sedan var vi hemma hos Emilia och gjorde oss iordning för kvällen, då det nämligen var terminens skolfest. Drog dit rätt sent, men fortfarande hade inte så mycket folk kommit. Senare blev det lite mer drag i alla fall. Jag åkte rätt tidigt eftersom jag hade tidig match. Mer får ni läsa om en liten stund.

   

1. Emilia gullenos
2. haha!
3. Sofia uppe med dj quality! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0