15 / 12 - rätt okej

Idag var då första dagen på elevensval och faktiskt rätt okej.. Allså, rätt chill sådär att typ sitta och prata hela dagen samtidigt som man "pysslar". tyvärr kan jag inte säga vad jag gjort idag, eftersom de ska bli en julklapp till mamma och jag tror att hon läser bloggen. SRY!

Dessutom var det några sexor och sjuor som kaxade fett mkt mot oss! Haha, sexor SKA inte kaxa mot åttor! haha, Emilia satt och sjöng (som vanligt :-D) och såklart var inte alla andra vana vid det, som vi i klassen har blivit under alla år ;-) emilia inget illa, jag har börjat gilla din sång! Och en tjej i min lillebrors klass sa typ något liknande "allså kan du vara tyst du är irriterande" haha gissa va sur Emilia blev (a) så Emilia och Bahar började sjunga ännu högre bara för att retas. Och så härmade Bahar de andra vad dom än sa. Då började jag typ aasgarva för de va så kul. Och när jag typ direkt efter skulle få hjälp av Kerstin så sa jag typ ngt "menmenmenmenmen" för att jag inte kom på vad jag skulle säga, alltså inte stammade elr så, utan bara upprepade samma ord flera gånger. Och då satt den där himla tjejen och härmade mig skit högt xD asså fatta va kaxig man måste va för att göra så mot åttor liksom! Haha dom ska få imorron allså, Emilia är säkert taggad för ännu mer sång ;-)



haha aaaaaas gammal bild, på mig och lillebror
och våran förra katt (a) bjuder på den!

Kommentarer
Postat av: linnea

cutiepie's!:$ (aa) hihi <333333333

2008-12-16 @ 14:30:08
URL: http://yourse.blogg.se/
Postat av: dädu

viiictor!:P

2008-12-22 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0