17 / 12 - julklappar

Hejhallå, morgon, tråkig skola & skit trött!
Haha det är så jag känner mig just nu! Har verkligen ingen lust idag att göra något alls. Hade gärna legat kvar i min varma säng och sovit hela dagen! Men skolplikt är skolplikt.. (hur det stavas) Och alltså bara att dra sina fötter dit. Vi slutar ju faktiskt tidigt idag, klockan 2. Och då ska jag åka med bästavän till stan. kanske kolla lite kläder, men framförallt leta efter julklapp till henne, typ den enda jag köper till i år. Eftersom jag med flickorna i klassen har bestämt att vi ska ta en julfika istället för att köpa julklappar.

Hann inte skriva igår eftersom jag hade fullt upp. Skolan gick rätt snabbt, fortsatte sy på min julklapp till pappa. Som jag faktiskt är lite tveksam om den ska bli till han, tror inte riktigt den passar honom. Den julklappen, till vem den nu ska bli istället, ska jag bli klar med idag.
Efter skolan var det direkt hem istället för att fika med Sara, eftersom jag skulle baka till min innebandyavslutning. Och till sist lite senare på kvällen åkte jag och träffa Sandro, hihihi (a) det var inte bestämt förens då, men så blev det i alla fall. Vi typ började kolla på film, men kom inte så långt med det, så typ mest pratade och sådära (a) hihi det var jätte mysigt i alla fall!!! :$

eftersom jag inte hann att ladda upp bilder igår, och inte nu på morgonen heller,
så blir det en gamal bild igen. Saknar allting här!
Saknar att vara liten och inte tänka speciellt mycket på vad man gör.
Jag saknar sommaren, hatar det här slasket. Och så saknar jag Robin!
Det var inte så länge sen jag träffade henne, men det blir mer sällan vi ses.
Vill ha sommar nu och vara på Nibbla tillsammans med henne, som vanligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0