18 / 12 - juldag

japp, idag var det en "juldag" för mig och Sara. Hon gick för en timme sen kanske så jag har slappat lite framför tvn. Vi köpte fikat som jag skulle bjuda på efter våran vadslagning om vilken dag den första snönn skulle komma. Vi gjorde varm oboy och drack julmust och fikade. Samtidigt som vi spelade kort och lyssnade på julmusik. Det va kul! :-)
Bild kommer om ett litet tag innan jag åker på våran avslutning med innebandy, det vill säga match mot våra päron! Hihi.

Dessutom har jag rensat kommentarerna här på bloggen!!!! Jag bryr mig inte direkt vad ni skriver, men jag blir irriterad på att anonyma personer kommer med onödiga kommentarer! jag fick ett samtidigt som jag och Sara kollade lite här på datan, och gissa hur irriterade vi blev liksom ? :-S har dessutom sett att ngn, skriver lika onödiga kommentarer till många av mina kompisar. Asså man kan ju lägga ner allså :-S
fjortis var jag INNAN, inte NU!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0