21 / 12 - första inlägget för jullovet

Ja dethär blir jullovets första inlägg faktiskt! Har haft fullt upp i sollentuna med Cecilia så har inte hunnit! Vi har varit lite i edsberg och lite hemma och myst. Inte så mycket speciellt faktiskt. Bilder kommer komma kanske ikväll eller kanske imorgon vi får se.

Sista dagen i skolan var i alla fall skön och extra när man fick sina första betyg. Jag fick alldeles för bra för att vara första terminen i åttan. Men gissa hur stressad och jävla plugghäst jag har varit?!!!! fem mvg och resten vg. Gissa vrf jag har varit helt död den här terminen? Det mesta beror väl mest på pressen liksom. Jag hade inte behövt plugga så hårt i alla ämnen, men allt snack i skolan med lärare har varit om betyg, hela terminen. Gissa hur stressad jag har varit i de här månaderna nu?!

Ja det här va lite snabbt bara, kommer mer tillsammans med bilder osv senare. ha det himla bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0