22 / 12 - julklapp

Idag har jag fått typ min enda julklapp för året. En riktigt bra julklapp i alla fall! Det är med just den jag sitter med nu! Min absolut egna bärbara dator! Min gamla har ju varit lite sisådär och hållt på att gå sönder nu ett bra tag. Då kom pappa på en bra idé att jag kunde få en bärbar i julklapp av familjen och släkten. Eftersom det är mycket skolarbete man gör via datorn också är det ju rätt bra att få en bärbar så man dessutom kan sitta var man vill i lägenheten.
Vet inte riktigt vad det är för någon jag fått men bild kommer komma så fort jag installerat mobilen till datorn.

Har inte gjort så speciellt mycket idag. Har fixat och installerat saker här, och bara tagit det lungt faktiskt. Dessutom varit inne i stan och tagit den första sprutan mot livmoderhalscanser. Jag hatar verkligen sprutor, det gör ont och jag får alltid ont i huvudet som nu!
Skulle ju träffat Cecilia och gjort någo nu på kvällen men orkar tyvärr inte det. Hemskt tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0