24 / 12 - JULAFTON!

Äntligen julafton! Men inte direkt den stämmningen? Jag brukar inte känna en speciell "julkänsla" direkt. Men i år har jag till och med hört andra personer klaga på det! Och inte bara några stycken utan rätt många! För min del har jag nog varit för stressad över allting för att uppfatta och "andas in" julen. Jag har t.ex. inte varit nere vid NK och kollat någon julskylltning alls. Vist det är jätte tråkigt osv. men det är ett sätt att känna att det är jul i alla fall.
Jag har heller knappt satt upp någon julpyntning alls i mitt rum, faktiskt inget, eftersom det har varit så stökigt så har jag bara ställt lite av grejjerna jag brukar ha på bordet. Och det är lite sent att komma på det nu tycker jag? Jag ska i alla fall bättra mig till nästa år för då ska jag ha en riktigt julig-jul!

Alla får ha en jätte bra julafton så kommer mer uppdateringar under dagen säkert, eftersom jag kan ha min bärbara dator här vid tvn när vi kollar kalle anka!

Här kommer i alla fall efterlängtade bilder från lovet?




Cecilia&Ida - vaxmora



Katta&Ida - bussen (saknar dig katta ha det så bra i indien!)



ida&Cecilia - busshållsplats



Ida&Cecilia - busshållsplats



Ida - Tcentralen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0