25 / 12 - bärbar dator

Nu kommer äntligen en bild på min julklapp! Det har ju gått några dagar där man inte riktigt kommit ihåg att ta kort på den. Man har lärt sig hur den fungerar och installerat alla pogram.
Men visst är det inte den bästa julklappen man kan få? I alla fall för min del. Kunna sitta lite var man vill i lägenheten med den, kunna ta med den när man reser bort som t.ex. nu. Det är verkligen smart att ha en bärbar dator!
Jag gillar den extra mycket just nu. Jag menar, t.ex. här till bloggen. Jag har ju alla program nerladdade till mobilen och redigerarprogram till bilderna. Alltså har jag bara med min lilla sladd och vipps så finns bilderna här! Om man inte skulle haft den här skulle det ju inte varit lika lätt:
- tagit med skiva som tillhör mobilen
- installera skivan så att mobilen funkar.
- hålla på med sladden och dessutom komma ihåg den när man ska hem?!

Jag tycker det här är himlans effektivt! PLUS ATT JAG NU HAR EN DATOR SOM JAG KAN HA MED TILL ÅRE MED EBBA!




Asus (?)

Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Sv: Ah, Min var helt underbar! Fint sällskap, fina julklappar, massor med god mat :D

2008-12-25 @ 20:20:45
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Sv: Haha, japp! Har du fått ny laptop? :P

2008-12-25 @ 20:47:26
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0