25 / 12 - jag blir inte gift!

Nu har det blivit en matbit bestående av gröt och macka. Och egentligen ska man ju lägga i EN mandel i gröten, men farfar hade lagt i några stycken istället. Och gissa vad? Jo både Jan, Victor och Erik får mandel i sina portioner och Erik får till och med två mandlar! Men jag får inte en enda. Från början var det ju faktiskt jag som ville ha det liksom! Så typiskt att jag blir utan ju.
Innan maten pratade jag lite med min kära Elin i telefon om att träffas imorgon, trevligt!! Dessutom testade jag webcam och tog lite foton med de olika funktionerna.

gröt utan mandel!



har inget smink, så varsogoda, brukar ALDRIG visa mig utan lite smink..
pratar dessutom med Elin i luren.


Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Sv: Åh, vad kul! Pappa hade lovat mig en laptop. Jag gav honom lite pengar för att han skulle köpa mig en laptop utav dem och julklappspengarna men så blev det inte... Vet inte varför heller :/ Menmen, man får väl börja spara ist :)

Kram

2008-12-25 @ 21:19:41
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0