27 / 12 - sista inlägget?

Det här kanske blir sista inlägget tills på tisdag. Åker till mormor&morfar imorgon och där finns inget trådlöst internet. Så ett litet uppehåll på några dagar och sen kommer jag vara på banan igen!
Idag var vi över till Kusinerna vid 11, LITE tidigt asså. På vägen dit stannade jag och farmor och köpte ett par svarta pumps till mig också. Bild på det kommer komma, kanske senare ikväll eller när jag kommer hem igen. Det var meningen att Elin och hennes familj också skulle vara med och fika hos kusinerna, men av en speciell anledning behövde dom åka. Inte kul eftersom jag inte träffat henne sen hon och AnnMarie va i Stockholm senast. Får hoppas att det blir snart igen bara!
Sedan var vi där lite grann. Och efter några timmar åkte vi med farmor och farfar och dom och åt en blandning mellan lunch och middag på någon resturang. Det var trevligt, men inte speciellt överdrivet gott.

Nu ska jag gå och vara lite social med släkten. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0