30 / 12 - hemma igen

Nu är jag äntligen tillbaka i världens bästa stad, Stockholm. Gud vad man längtar efter en vecka på annat håll. Inte bara efter alla vänner eller efter sin egen säng.Utan också efter själva staden. Liksom storstads-känslan, att inte vara ute på landet där motagning och tecking till mobil är dålig, inte höra all dialekt som man ibland kan bli tokig på ;-) Ja, det är skönt i alla fall att vara hemma, trotts att det varit kul att träffa släkten och sådära. Har inte tagit så mycket efter att jag lämnade Jönköping, men någon ska jag nog kunna rota fram i morgon! PÅ NYÅRSAFTOOOON!

Eftersom att alla mina vänner bara dissar mig och åker till Örebro, Sälen och allt vad det är så får jag spendera min nyårsafton. Och välkomna det nya året, på egen hand. Eller inget roligt med kompisarna som jag hade tänkt. TRIST! Utan med familjen och lite gäster. Min gudmor kommer troligtvis med sin familj och sedan ska vi kanske ner till Thomassons på kvällen. Micke ska dock inte vara hemma, så jag hoppas inerligt att Matilda kommer dit! Annars kommer min nyårsafton vara så tråkig som den kan bli!!


en liten tråkig bild sen jag var hos farmor&farfar. Och det är apelsin
som jag har i munnen om någon undrar. Men har inte satt någon
fjortisbubbla eftersom den tiden är borta för länge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0