31 / 12 - ensam promenad

Det blev en ensam promenad runt stadshuset. Eftersom jag gick utan pappa. Blev irriterad på att han aldrig blev klar med allt med datorer och allt vad det var, så jag gick själv! Inte så kul men. Mamma hade tydligen planerat att gå med oss hon med, men gick även hon själv lite senare. För på ungefär halva vägen träffade jag henne gående i mottsatt riktning. Lite roligt sådär tyckte jag.
Jag fortsatte i alla fall upp mot fridhemsplan samtidigt som jag ringde upp min bästavän, Cecilia. Det var riktigt kul att få prata av sig lite grann med världens bästa vän!
På fredag eller lördag ses vi ju i alla fall igen, ÄNTLIGEN!

Nu blir det lite chilla och göra i ordning sig för kvällen! Ska dessutom försöka hinna med att få över alla bilder från min gamla dator. Om jag hinner med det, kommer jag sätta ihop en sammanfattning av året som gått (läs förra inlägget)

Här är en rätt tråkig bild från min promenad. Men gud va fint vädret var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0