31 / 12 - sista dagen

Nyårsafton och sista dagen på 2008! Lite trist om man säger så! Jag ska försöka göra en liten sammanfattning om året som gått, lite som ebba gjorde för ett tag sen (www.ilovesis.blogg.se) men först måste jag få över alla mina bilder från min gamla dator till den här. Ska försöka göra det idag, så att jag kan lämna 2008 bakom mig när 2009 kommer klockan 12 ikväll.

Men först ska jag göra mig iordning och klä mig varmt. Jag och papi ska nämligen ut och gå en sväng. Vädret är ju underbart med inte ett enda moln på himlen! Men säkert kallt ändå. Har inte kollat på termometern, men av frosten utanför fönstret skulle jag gissa på det.
Imorgon blir det ut och springa med lillebror. Skulle egentligen gjort det idag, men pappa är sjuk så jag tänkte vara snäll mot honom och gå istället. Man måste ju börja röra på sig nu efter all julmat. Jag känner mig väldigt ofräsh som inte tränat med en styrka på hela lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0