31 / 12 - två timmar kvar

Klockan är 10 och två timmar kvar till nya året! Inte mycket kvar alltså, så njut det sista ni har, för vem kommer leva år 2008 igen? Alla har väl redan tänkt ut nyårs löften och sådant där? Men inte jag, eller jag brukar inte ha något sådant. Jag har kört på godisförbud ett par år irad. Men det är mer en vana nu att inte äta det. Men det viktigaste jag lovar är väl att förbättra mig inom att behålla mina vänner och kontakter. Försöka ta det lite lungt med skolan och inte stressa sönder mig. Utan ta hand om dom som betyder något och inte ta allting för givet.

Lite från nyårs-outfiten och den sista bilden är på våran öppna spis, dagen till ära.






Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din klänning? :)

2009-01-01 @ 18:06:59
Postat av: ida

på gina tricot faktiskt! :)

2009-01-02 @ 17:01:30
URL: http://ida17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0