Älskling<3

Ida, nu måste jag bara skriva det här, eftersom det ser ut som att jag inte gillar dig och att allt kommer skita sig mellan oss i ditt förra inlägg... Men det är inte så, för jag gillar dig verkligen och jag hoppas verkligen att det kan bli du och jag en dag, Du är sjukt fin och helt underbar, Jag vet att vi bara träffats 1 gång och bara pratat några timmar i telefonen men det skiter jag i , för allt, verkligen ALLT kännes så rätt, Du är helt underbar och fin, du är helt PERFEKT Ida holmqvist<3

Som jag har sagt till dig förut så önskar jag verkligen att det kan bli du och jag en dag, och jag vill verkligen vill få somna med mina armar runt dig och sen kunna vakna upp och känna hur gott du luktar, trycka mig närmare, hålla om dig , och kunna somna om och veta att jag ligger bredvid den finaste personen i världen, den jag älskar... <3
Jag vet att det går ganska fort mellan oss, eftersom jag kan säga till dig att jag älskar dig och verkligen mena det<3

Ville bara att du ska veta att jag verkligen gillar dig Ida<3

Vet att jag inte har så mycket tid som vi båda vill att jag ska ha, men innebandyn är mitt liv och det kommer det alltid att vara, men det är inget som säger att du inte skulle kunna "vara med" och vara en stor del av mitt liv, för det vill jag verkligen...<3 men nu ska du i försäg bort, och vi kommer inte träffas förens efter nyår... men jag kommer sakna dig sjukt mycket och vi kommer nog prata en hel del i telefon misstänker jag hihi<3

Jag älskar dig Ida, du får tro vad du vill men det gör jag och jag ville bara skriva det så du förstår att jag verkligen gillar dig och att jag inte bara driver med dig... vet att du säger att jag kan få vem jag vill och bla bla bla.. men det skiter jag i... vill inte ha någon annan , vill bara ha dig Ida Holmqvist!

jag ÄLSKAR dig hoppas du fattar det nu!...<3333333


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hjälp mig, sån där kille vill jag också ha :( Känn dig stolt Ida, du har en underbar kille! Älskar dig hjärtat <3

2008-12-23 @ 14:21:53
Postat av: Anonym

neeeej va gulligt ! vilken drömprins är det som har skrivit detta kära ida ? (: <3

2008-12-23 @ 15:25:44
Postat av: Anonym

/ felicia !

2008-12-23 @ 15:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0