10 juli

Vaknade 10 över 12 idag. Gick upp och la mig och sola direkt, kanske åt en macka där imellan är itne riktigt säker. Låg där och sola ryggen lite mer än en timme tror jag. Sedan gick jag in och åt lite sallad eftersom mamma ville att jag skulle äta någon sorts lunch. Sedan kollade jag lite tv, och råkade visst starta ett vatten krig med Victor och fjortisen (a) dom typ badade i vattenspridaren och jag tog en annan vattenslang och sprutade och då tog dom en till och börja spruta på mig. jag tog en vattenkanna och hällde över Victor sedan sprang jag in i friggen. och hotade dom att blöta ner hela Victors täcke om dom inte lät mig gå ut och byta om. och så råkade jag trilla i hans säng så hela den blev blöt (a) och sen sprutade dom med slangen mot dörren när jag öppnade då slängde jag täcket mot dom och det trilla på det blöta golvet. Och sedan när mamma kom hem blev det värsta utskällningen. Höhö.
Inget mer om idag tror jag, det blir rätt långtråkigt att skriva nu på sommaren så jag ska försöka hitta på något som kan va kul. Ha en bra kväll allihopa! / ida17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0