13 juli. dagen idag.

Idag blev det en tur hem till stan. Jag träffade Emilia sis och vi åkte in till hötorget. Jag köpte body butter, eftersom jag hört av speciellt esmat att solbrännan behålls längre om man 'återfuktar' huden efter solning. Ska se om detta stämmer. Tror faktiskt det, eftersom att Esmat är bra på sånnt och brukar ha rätt i sånna samanhang (a) köpte dessutom en ny concealer till läpparna plus ett vanligt vitt linne. Emilia köpte lika dant i svart.
Kvällen har varit kaos, typ tusen bråk med både mamma och lillebror. För ofta att man inte blir arg om han först skuter en innebandyboll rakt i ögat på mig, sedan hänger över min säng till spegeln och kladdar ner mina sängkläder, väska med alla mina kläder i & alla saker som t.ex. mobil&Ipod med typ något hårgél eller va det var.

Haha, jag har lugnat ner mig och har fortsatt kvällen med att fixa ny header och bakrund hit till bloggen. Nu när jag skrivit klart detta innlägg hade jag tänkt göra styrketräningen, så att jag inte börjar fuska med den!

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0