14 juli. det ska gå!

När jag gör saker vill jag att det ska gå direkt! Jag hatar att öva, öva, öva och öva. Speciellt när jag vet att det är en sak jag kan och helt plötsligt funkar det inte. Som tillexempel igår och idag, när jag hade tagit med innebandyklubborna hit ut till landet för att hålla på och 'trixa' med. Jag vet att jag kan kicka med bollen rätt okej i vanliga fall. Inte kanonbra men det funkar, ca 60-70 stycken. Och när jag nu på sommarlovet inte har gjort något sånnt speciellt mycket kan man ju tänka sig att det går lite sämre i början. Men inte så dåligt som att inte enns komma över 40 kickar någon gång! Mamma säger att jag ska fortsätta träna på det, för då kommer det funka tillslut. Men sånn är inte jag. Jag lägger av efter ett tag. För jag vet att jag kan det, och när det bara 'skiter sig' hela tiden blir jag irriterad och tycker det är tråkigt. För jag VILL kunna saker direkt när jag gör det. Inte öva hela sommaren för att när säsongen börjar bara kunna lika bra som jag var från början, DET ÄR TRIST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0