15 juli. sommar&sol

Idag var det verkligen strålande väder! I alla fall här på Ekerö. Hoppas alla hade en lika bra sommar-dag som jag. För är det inte riktigt mysigt, när man inte har någon att vara med, att bara lägga sig i solen och läsa en bok, lyssna på musik och låta dagen gå? Visst, läsa bok. Låter inte kul för dagens tonnåringar, speciellt inte i fjortonårsåldern. Men om man har en bra bok, inte någon sådan dålig fantasy-saga som typ din svenskalärare väljer ut att ni ska läsa och skriva citat till, en sådan bok ni bara läser för att ni måste. Utan har en bra bok, som typ handlar om typ vardagliga saker. Så är det faktiskt riktigt skönt att bara ligga där och låta dagen gå. OCH DESSUTOM FÖRBÄTTRE SOLBRÄNNAN!
Lite pinsamt är att jag faktiskt inte har badat ordentligt på hela sommaren! Jag orkar inte ta cykeln och dra mig ner till vattnet, fy på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0