16 juli. sommaren är kort!

Tycker inte alla att man ska vara ute på sommaren? Inte sitta inne och typ spela tv-spel. Okej, jusst nu är inte jag rätt person att sitta och säga att man ska vara ute i friska luften och ta vara på solen. Eller. Det här är det sissta jag gör innan jag går ut i solen och antingen solar helt och hållet eller håller på med innebandyklubba&boll. Och dessutom har jag varit ute hela dagarna ända sen sportscamp. Så jag är nog igentligen rätt person att säga det.
Jag tänker på min lillebror och hans kompisar. Dom sitter inprincip hela dagen framför antingen vår tv och spelar hockeyspel/bilspel/fotbollsspel. När dom tröttnat på våra spel går dom till nästa och spelar där. Möjligtvis att dom cyklar iväg till vattnet doppar sig och kommer upp igen.
Är inte det trist? Och onödigt. Man har hela vintern hemma i stan att sitta och spela dator/tv-spel. Men jusst nu sitter han som fastklistrad och har säkert inte en tanke på att vara ute. Gott folk, ta vara på den sol vi har här i Sverige.
Becouse "sommaren är kort, det mesta regnar bort."
Ha en bra dag alla. Kyssar / ida17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0