19 juli. tre dagar på landet

Då var man hemma i stan igen. Tre sissta dagarna hade jag ingen data och det är lika med inget bloggande. I Torsdags fyllde pappa år. Och gissa på vilken riktig otursdag den 17 juli är? För fem år sen dog min kanin på pappas 40årsdag. Och då var det såklart jätte sorgligt, eftersom jag var runnt 9 år då. I år den 17 juli dör min gammelfarmor!
Igentligen inte så konstigt, hon va 99 år tror jag och har varit sjuk och trött så himla länge. Men ändå, sorgligt att pappas mormor ska dö på hans fördelsedag! Dagen efter kommer i alla fall farmor Saga, Farmors kussin Kerstin, faster Ulli, "farbror" Jan, och Kussin Erik. Vi äter på Asknäsgård på Ekerö och är somsagt på landet hela dagen. Jan och Erik stannar över natten för att tillbringa nästa dag i Stockholm. Resten åker hem till Jönköping.
Inte så mycket mer att säga om dagarna.. Tränar fys varje dag. Men tror inte min kropp förvandlar det till kondition, för jag känner knappt någon skillnad i varken styrka eller kondition. Konstigt.
Skriver mer senare för nu är det packning till Barcelona som gäller. Kyss&smek /ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0