3 juli. toppen väder!

Hejhej ! Jusst nu är det ju verkligen toppen väder, eller hur ?! Ja, i alla fall här på öland, har faktiskt ingen aning hur det är blå alla andra ställen. Men här hare vart på himmel utan ETT ÄNDA moln på två dar! Sug på den!
Igår fyllde min lillebror 12 år (tror jag) (a) vi firade tillsammans med cissis familj och deras kompisar, åkte gocart och åt på lammet&grisen här på öland.
Idag va första dagen sen innan midsommar som jag har fått sovit hur länge jag vill. Det blev ändå inte så långt, halv 12 vakna jag när det blev alldeles för ljust i mitt rum. Gick upp, åt en pankaka till frukost eftersom jag inte klarar att svälja så mycket annat på grund av mitt halsont.
Josefine kom ett tag efter det och vi spelade kort ute i trädgården, när hon hade gått för att åka till hennes morfar i kalmar la jag mig och sola. Och gud va snabbt det går att bli brun! jag solade ryggen kanske en halvtimme, hade glömt att knäppa upp banden på bikinin så dom låg typ annorlunda än vad dom brukade. Och bara efter sånn kort tid fick jag värsta bikiniranden av det.
Haha man får ju passa på när det är bra väder! Så jag hoppas det är det imorgon också för då blire mer sola för min del.

Okej, märkte att inlägget blev väldigt långt nu.. men det får bli lite så när man inte skriver så ofta nu på sommaren.
Hoppas alla har lika bra sommardar som jag (a) puss / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0