4 juli. dagen

Idag blev en riktigt lat dag, beroende på allt det med halsen som står i förra innlägget var jag ju inne hela dagen. Kollade på tennisen wimbeldon, eller i alla fall försökte förstå hur tennis reglerna med poäng funkar, eftersom jag ALDRIG har fattat det ! Det är rätt ballt med tennis, typ något som jag alltid har velat spela, haha. Tror inte det skulle vara riktigt min grej kanske (a)
När jag tog andra alvedonen för dagen somnade jag i alla fall i soffan och missade båda semifinalerna. Typ en timme senare satt Josefine brevid mig och försökte väcka mig (-:
Nu på kvällen kommer Emil, Emilia & Lasse från Växjö hit. Har inte träffat dom på länge så det ska bli lite kul faktiskt :-)
Och hoppas det blir bättre med min hals faktiskt.. Ha en bra kväll. Kyss / ida




ölandsbron (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0