4 juli. irriterad!

Hejhej. Hade skrivit hela mitt inlägg och sen försvann det, därför blev rubriken som den blev..
Idag hade jag riktigt svårt att sova på morgonen, det berodde troligen på halsen tror jag. Jag vaknade vid fem i nio och steg upp vid nio när jag hörde att mamma gick upp. Jag hade så otroligt ont i halsen som jag har haft ett par dagar nu, sen i måndags tror jag. Vi började fundera på om jag blivit smittad av pappa som nyss haft halsfluss, så mamma ringde läkarmotagningen. Fick tid där klockan 11.15. Halsprovet visade inte på någon halsfluss eller det där andra sjukdomen vet inte vad den heter. Alltså bara ett vanligt virus än så länge. Men gud vad jag har ont i helsen verkligen ! Alltså kommer jag få äta alvedon & halstabletter , gurgla munnen med saltvatten & inte vara ute i solen någonting, så får jag hoppas att det går över. Stakars mig faktiskt, nu när det verkligen är sommarväder här och allt, så ska jag sitta inne vid data och tv typ för att inte få mer bakterier..
Jaja hoppas du har lite mer tur än mig nu under sommaren! Puss / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0