9 juli. landet

helluu everybody!
Idag blev det en slappardag på landet. Det är rätt skönt faktiskt att ha en helt lugn dag och kväll och inte va ute och springa ute med massor av folk. Mamma väckte mig vid tjugo över tolv. Tror inte jag åt någon frukost, gick och la mig och sola direkt istället. Hade tänkt ut och springa nu när jag är back on track igen. Men tar det i morgon istället, idag blev det knä-övningar och styrketräning. Men nu får det där vanliga börja igen, kondition varranan dag och styrka varranan.
Det måste ju bli lite ordning på kroppen innan säsongen börjar igen!

Nu på kvällen var det "picknick" på dansbanan. Kycklingsallad med bröd.
Gick hem innan alla andra vuxna och kollade på tv. Nu har Victor och lillfjortisen kommit och tagit den (a)
så istället blev det datan nu ett tag. Senare tv igen tror jag.
Kyss / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0