11 maj onsdag

Om jag ska vara helt ärlig så var den här dagen helt onödig.
Eller rättare sagt, skoldagen var onödig. Vi började så tidigt som halv 9. Då skulle vi bara kolla på en film ! Vad har det med "udda sporter" att göra ? Och dessutom hade jag redan sett den där filmen. "Mr woodkock" och den är verkligen urusel. Sedan vare lunch. Och sen bara en utvärdering. Vad var den här dagen bra för ? När man kunnde sovit sin pigg för en gångs skull !
När vi entligen fick gå från skolan så följde jag med Sara och lämnade tillbaka en klänning som hon hade köpt. Rätt gullig, men inte riktigt min stil ändå. Eftersom Sara har fastnat för sjömansstilen i år. Som är rätt 'cute' faktiskt. Så fortsatte vi leta efter halsband med ankare osv. I spöregnet. En sväng till Åhlens på vägen hem. Och spruta ner oss (eller rättare sagt, jag spruta ner mig) med massor av parfym.

Ikväll blir det Solstugan med familjen. För solen har ju faktiskt börja titta fram nu !
Ha en bra kväll, och njut. Det kanske äre sissta vi ser av solen den här sommaren?
Kyss, idasjutton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0