12 juni. degen idag.

Fridrottsdagen idag gick väl rätt bra antar jag. Förutom att vår mentor typ alltid ska "skämma ut oss" höhö. Han är ju lite speciell om man säger så. Kommer med värsta millitärs hatten och skriker (på skojj) över hela området som en "millitär" haha. jaja det går vi inte in på mer.
Mina knän gjorde ont som vanligt ! Men jag vet att det inte är någon fara. För jag har inte gått över "smärtskalan"s gräns. Och jag har koll på om det är "farlig" smärta eller det vanliga ont som går över. Och jag förstår att ni, mina kompisar är oroliga för att mina knän ska försöta mitt liv osv. men det är ingen fara ! Jag klarar mig och vet faktiskt bäst själv vad jag klarar av med mina knän och inte. Visst kanske jobbigt och jag går runnt , halvt haltande. Men gör som Sara då. Fråga om jag behöver hjälp eller något man kan göra. Försök inte låta som ni vet mer än jag vad som är bäst ? Okej ? :-)

Sen när jag kom hem, var jag så jävla trött så jag kollade på tre filmer i rad och bara låg och halvsov i soffan typ. Höhö.
Till middag blev det någon soppa och bröd.
Nu kom jag precis ur duschen, har lagt fram min packning tills farmor och farfar, men lägger ner den i någon väska i morgon.
Ha en mysig kväll allihopa !
kyssar / ida17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0