12 juni. fridrottsdag

Skulle det inte vara regn idag ? ;S Men GÄRNA. Sol är alltid mysigt, och det är ju inte kul att vara en hel dag på Kristineberg med regn! Skulle kunnat vakna 8 om inte min kärebror INTE hade struntat i att svara i telefonen ! Och eftersom den fortsatte att ringa så vaknade jag en halvtimme tidigare istället. En halvtimme som min skoltrötta kropp hade behövt!
I eftermiddag tror jag bara det blir att packa till jönköping. Åker ju till farmor och farfar i morgon direkt efter avslutningen. Pappa kan tyvärr inte cykla vätternrundan för han har fått halsfluss. TYCKER SYND OM HONOM!
Annars där nere blir det att träffa kusinerna och ELIIIIN. Och henne saknar jag så himla mkt så du anar inte!

Men i alla fall. Det där va lite av min dag idag (a) Vad ska du gra ?
Puss på munnen / ida17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0