13 juni. i jönköping

Och nu är det äntligen sommarlov ! Riktigt skönt faktiskt! Visst kommer sakna alla i klassen och så.. men det kommer bli skönt att slippa det ett tag också. Skaffa nya krafter och börja lite på nytt i åttan liksom.
Efter avslutningen gick jag hem, packade det sissta till jönköping och kollade på ett avsnitt av gossipgirl. Papii har ju laddat ner hela serien, rätt kul att kolla om alla avsnitt när man inte har så mycket att göra.

När jag kom till Jönköping träffade jag Elin nästan med en gång. Hon skutsade min på sin cykel, och jag skrek som vanligt. Det är ju fett läskigt att sitta på en sadel och hon skutsar, liksom hon kan ju trilla när som helst ?! (aa)
Vi träffade hennes kille, Oscar (väl?). Och dom två va grymt söta ihop ska jag säga! I morron ska vi troligtvis till "stan". Sedan kanske träffa Erika som jag inte träffat på två år! Sen blire middag hoss faster och kusiner!

Kommer såklart lägga ut bilder senare, när jag kommer hem och har sladd till datan.
ha en jätte bra helg, jag håller säkert uppdaterat här på bloggen eftersom farmor & farfar har internet!
kyss&kram / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0