15 juni. regnar!

Här är vädret verkligen UUUSCH! Regnet verkligen öser ner, lite konstigt för när jag gick hem från Elin ca för 2 timmar sen så var det sol. Hur är vädret för dig ?
Igår kollade man såklart på fotbollsmatchen! Och vilken besvikelse! precis i sista minuten släpper dom in det där målet! För att hålla 1-1 mot Spanien, trotts att vissa delar i matchen bli helt utspelade skulle vara kanon, visst ?!
Inget att sörja över nu, ta nya tag och vinn över Ryssland pojkar!

Det blev en liten tur till "stan" här i Jönköping med Elin igår. Fick 200 av farmor och jag trodde jag LÄTT skulle shoppa upp. Men faktiskt inte! köpte inget mer änen concealer. Som jag hade tänkt ha till läpparna, men den va inte så bra.. lite för rinnig för att få det bra.


Kommentarer
Postat av: haha

men vet du gummsi, concealer torkar ut läpparna , big NO NO . bara fjortisar som använder.. axel har verkligen fått en kanonbrutta :)

2008-07-08 @ 22:52:47
Postat av: Anonym

och det ska du skita i ?!

2008-07-09 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0