16 juni. alla avsnitt av gossip girl

Idag vaknade jag runnt halv 12, av att någon ringde på telefonen, det visade sig vara mamma. Jag var ensam hemma upptäckte jag sen när jag stigit upp ur sängen, Victor hade redan åkt ut till landet. Dagen tillbringade jag framför pappas 50tums tv och kolla på runnt 10 av 18 avsnitt av gossipgirl. höhö.
har ju redan sett alla.. förutom ngt som jag har råkat missa. Men en tråkig dag utan fint väder som det ska va på ett sommarlov så tycker jag man kan få ta det lite lungt också.
Nu har jag precis kommit hem från en spring runda. Inte lång alls IGEN. Jag tror verkligen jag håller på att bli sjuk INTE BRA. För jag hinner knappt börja anstränga mig innan jag får ont i halsen ? :-S
Det är inte bra nu innan sportscamp! Men jag får ha en lugn vecka och se till att bli frisk..

Ha en bra kväll !
kram, ida


Kommentarer
Postat av: emelie. (din mammas kompis maries dotter , haha!)

hejj <3

Gillar gossip girl. Köpte en av bäckerna idag.

Jobbigt att vara sjuk! :S <3 kram kram

2008-07-07 @ 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0