15 juni.

Hejhej. Dagen har gått rätt fort. Eller vi åkte från farmor & farfar efter lunch någon gång. Vet inte riktigt när det var. Somnade i bilen samtidigt som jag lyssnade på musik på mobilen, så batteriet tog helt slut, surt! Sen kom jag på att pappa hade en laddare i bilen. Men då hade vi redan börjat närma oss stockholm och vi hade redan ätit middag på heroncity. (väldigt intressant att veta! sajjk) ajja, hade väl inget annat så..

elr, här kommer min vecka lite snabbt bara.
måndag 16/6: ska ut och springa, ses efter det?
tisdag 17/6:   har sjukgymnast och efter det vara med amdas at'p  bästis!

onsdag 18/6
:   troligtvis till kungsan med amdas at'p  bästis!

torsdag 19/6
:   packa inför öland & sportscamp, sedan åka ut till landet!

fredag 20/6
:   midsommar på landet, alltså kan inte träffa ngn!

lördag 21/6
:   kan inte träffa någon, ska ladda inför sportscamp och bara vara på landet, höhö.

söndag 22/6:   BÄSTASTEBÄSTAVÄN CECILIA FYLLER FJORTIS! och jag åker med ballaste till sportscamp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0