18 juni. sverige-ryssland.

okej jag ska börja med önska våra älskade em-pojkar lycka till ! Och jag kan väl gissa att alla sitter som fasstklistrade framför tv:n elr i kungsan elr var ni nu är. För det här får man ju INTE missa !

I alla fall täntke jag kort berätta om dan idag. Sov till 12. Senare kom amanda och agnes hit! vi åkte och solade lite grann på solkungen. Och lite brun blev man ju i alla fall. Sedan hem till mig, jag och amanda skrev på våra knalrosa tröjor som vi ska ha på sportscamp. Och det blev lite kladigt och så.. men de får man klara sig med :-)
Efter att dom hade åkt hem så blev det stor packning till stadiumsportscamp ! om jag ska vara ärlig har jag inte hunnit mer än hälften än (aa)

Efter matchen idag, åker jag ut till landet. firar midsommar där och sen direkt till sportscamp. Troligtvis kommer jag säkert vara nere vid datorerna i "activitytown" lite grann och uppdatera då.
Däremot blir det inget skrivande innan tidigast måndag. och efter sportscamp har jag nästan ingen möjlighet då heller. TYVÄRR

Ha en bra kväll. Och hejja mycket på sverige!
hejhopp gummisnopp! / ida17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0