28 juni. öland nästa

Hallå ! inte skrivit alls mkt nu. Det var lite svårt att få tid till datorerna på stadiumsportscamp. Med så mycket nytt folk och träningar osv. Är hoss farmor och farfar jusst nu med 'älskade' kussin Erik. Imorgon åker jag till mormor och morfar över en dag sedan öland. Kommer inte ha tillgång till dator på någon vecka eller så .. :/
Alltså kommer jag lägga in bilder typ runnt nästa tisdag.

Och de jag skulle skriva om nu var ju sportscamp. En helt underbar vecka med mina tuffingar Cecilia, Agnes, Amanda & Lovisa! Och det riktigt tuffa var att vi kom i samma grupp som två från förra året. Mimmi & Carro. Det är lite grymt. Eftersom vi inte haft ngn kontakt alls typ och sen där träffas igen, riktigt kul!

ha det bra alla undertiden och kolla efter bilderna här, det kommer bli godis för ögonen!
kyss / idasjutton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0