29 juni. söndagmorgon

Godmorgon alla!
Idag hade jag föredragit att sova längre igentligen. efter en sånn vecka där man inte sovit mycket alls hade man föredragit att sova i sin egen säng hur länge man vill! Men nej. Vi ska vidare nu från Jönköping till Blekinge och hälsa på mormor och mofar, sedan ner till öland som igentligen är deras landställe men mamma och min morbror har tagitöver det för att dom är för gamla.
Nere på öland kommer jag i alla fall träffa min bästavän Cecilia som är där hela sommaren, och hon ska få vääääärldens bamsekram, för hon betyder alldra mest i hela världen för mig bara så att alla vet liksom.
Kommer inte ha dator under veckan. Tror jag åker hem nästa måndag eller söndag, för jag hade tänkt träffa Ael innan han åker till Gotland.
Shoppar säkert inne i Borgholm och lägger ut bilder på det senare!
Alla får ha en bra vecka och hoppas på bra väder ! :-)
Kyss / ida

Kommentarer
Postat av: Jossan

det är jättemysigt på Öland !

2008-07-01 @ 13:34:48
URL: http://barajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0