3 juni. fotboll igen !!

Internet låg nere hela dagen idag. Så jag har inte kunnat skriva förrens nu. Började 10 i 12 idag. Alltså efter vår lunchrast! Himla skönt alltså! Sen hade vi tre lektioner och sissta timmen håltimme dåra.
Det va sissta "riktiga" skoldagen idag. Imorgon börjar elevensval som är lika med idrott. Börjar 9.45 har freesbe vafan det stavas :-) och efter lunch i skolan kickboxning.
Sedan ska väl jag, Sara & Emilia ta en sväng till hötorget/T-centralen och kolla lite kläder. I alla fall jag och Sara hade tänkt kolla på avslutningskläder. Typ klänningar ? Finns en üüüber gullig vit på Gina Tricot som jag tror alla har sett ! Jag lägger såklart ut bilder på allt jag köper!

Missade Gossip Girl pågrund av fotbolssträning. Som tur var har jag en väldigt snäll pappa som spelade in den!
Nu har jag absolut inget att göra. Sitter bara och töntar mig vid datan. Någon som har förslag vad man kan göra sånna här tråkiga kvällar ? ;o
I alla fall så får alla ha en bra tisdagskväll. Puss på rumpan / ida17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0